Teniszoktató berendezés

Az ötlet egy sávtartást segítő autó vezetésekor ugrott be. Ha le akarok valamiért térni a sávból, akkor "szelíd erőszakkal" olyan irányba forgatja a kormányt és a kezemet, hogy visszavigyen a sáv közepébe. Ha jó helyen vagyok és a kormány is megfelelő irányban áll, akkor nem történik semmi.

Az ötlet egyszerű.

Ha a játékos a labdához képest helyesen mozog, akkor ne történjen semmi, de ha a mozgását korrigálni kell, akkor az izmait célzottan noszogassuk, hogy a végeredmény megfeleljen.

Mi kell hozzá?

  • Kell egy WIFI-s kamerarendszer, amely veszi a térben mozgó labda pályáját és a játékos mozgását is real time. A vett jeleket pedig wifin sugározza egy számítógépre.
  • A számítógép real-time kiszámolja a labda röppályáját és annak alapján irányítja a játékos mozgását.
  • A játékos egy olyan ruhát visel, amelynek két funkciója van
    • A csuklókon, a könyökökön, az ütő fejének végén, a vállakon, a csípő két oldalán, térden és lábfejeken vannak speciális jeladók, amelyek a WIFI hálózaton keresztül információt adnak a játékos testhelyzetéről. B lehetőség: A kamerarendszer veszi ezeknek a pontoknak a térbeli helyzetét real time és kiszámolja a testhelyzetet.
  • A fenti ruhában vannak elektródák, amelyek kivezetése a megfelelő izmokon végződik.
  • Potenciálisan a rendszerhez kapcsolódóan lehet egy a számítógép által wifin keresztül vezérelt adogató gép is.

Amikor a számítógép kiszámolja a labda röppályáját és a játékos testhelyzetét, az eredmények alapján a számítógép meghatározza, hogy milyen módon kell mozognia a játékosnak, hogy a labdát eltalálja és ennek alapján a ruha megfelelő elektródáin keresztül a játékos megfelelő izmait kis áramütéssel stimulálja, aminek eredményeként a játékos izmai kicsit összerándulnak. Ha a játékos bizonyos tűrésen belül mozog, akkor nincsen áramütés, az áramütések természetesen csak csipkedik az izmokat.

Amikor egy játékos beáll a környezetbe és elkezd játszani, akkor az edző beállítja a személyi profilját a szoftverben. Ez a testméreteken, súlyon, életkoron, bal- vagy jobb kezes, reakció sebessége, a játékos minősége (kezdő, középhaladó, haladó, profi) és a lista szabadon bővíthető.

A felhasználása elsősorban kezdő, középhaladó játékosoknak javasolt. Az adogatógép folyamatosan küldi a megfelelő labdákat, a játékos pedig az egyes mozdulatok begyakorlásához szükséges mozdulatokat végzi. Az edzés dinamikusan vezérelt, azaz ismert jelenség, hogy az edzés elején az izmok még nem működnek teljesen megfelelően, de a bemelegítés során a játékos egyre pontosabb, erősebb lesz. egy amatőr esetén ez a szakasz körülbelül 10-15 percig is eltarthat. Az edzés legjobb része ez után következik. Ekkor lehet érdemi fejlesztést elérni. A játékos a fizikai állóképességétől függően fárad egyre pontatlanabb lesz és a reakció ideje, reflexei lassulnak.

A játékos profiljában beállítható, hogy a játékos állapotától függően mennyire legyen pontos és gyors a figyelmeztetés, vagyis a rendszer dinamikusan figyel a játékos állapotára.